3. Berätta om din bästa vän.

Hon är 165 ungefär kanske, eller vad vet jag oftast klackar på sig, tom i sängen. Hon har blont långt hår och bor i en superjättefin lägenhet i göteborg tillsammans med sin sambo. hon tycker om kaffe, mörkt bröd och choklad och hon är fruktansvärt målmedveten. hon drömmer om en liten chiwawa och en stor walk in closet. hon skall ha ett barn som skall heta kid och hon är min allra bästa vän. en gång bråkade vi en hel sommar och varför kommer jag inte ihåg, bara att de slutade med att vi ringde till varrandra och satt jättelänge och surade typ, hur mår du då inte för att jag bryr mig. nähe men gör inte de då, sedan blev vi vänner igen. vi har gjort massa inte så fint tillsammans, gråtit, sovit i sperma, stått i kylan utanför en fest där alla våra kompisar var på och inte fått komma in, blivit träffade av nyårsraketer, gråtit tillsammans, men desso mer fint som att snacka skit, äta ostmackor, sönderkryddat kött, druckigt för mycket vin, åkt moped i sommarnatten och skratta så man får ont i magen ungefär massor minst tusen gånger vi möts. en gång spydde hon ner hela min bil, det var inte så kul, men annars är hon jättebäst och toppen och jag saknar henne varje dag för nu bor hon hela 376km mellan varrandra och det är fan inte alls jättekul och träffa varrandra varje dag som förr.



älskar dig gumselumsan. Sofia och Carro BFF <3<3

(och eftersom hon är perfektionist in i benmärgen komenterade hon givetvis bara stavfelen den jäkeln..haha thats why i love u)

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, söt.. sovit i sperma. Fy bubblan!

2011-12-20 @ 13:28:50
URL: http://www.nogg.se/missu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0