GALET TRÖTT.

(ja jag skriker för jag är frusterad)

suttit sedan 11.00 i fredags förmiddag och skrivit på hemtentan från helvetet.
nu är jag i princip klar så knyter mig för dagen och ser fram emot att gå upp omänskligt tidigt och skriva klart och finputsa och utvecka och jag kan fan inte beskriva med ord hur jävla skönt det skall bli att skicka in skiten. är inte det minsta stolt men det är åtminstone något.

nu hoppas jag att jag kan somna bara, är lätt hög på energidryck, kaffe och socker. men med god vilja går de nog. tur att jag har musikhjälpen som kan hålla mig sällskap.

när du läser detta: passa på och hjälp de 50 miljorer flickorna som inte får möjligheten att gå i skolan genom att skicka ett sms med 50, 100, eller 200 artist, låt och motivering till 72 999.

Kommentarer
Postat av: Therése

såg du att de åt Lerkakor?? Hemskaste jag har uppfattat

2011-12-20 @ 13:22:57
URL: http://www.nogg.se/missu
Postat av: Therése

Det är häftigt vad lite vatten kan göra. Och det är sant nu i efterhand.. Jag själv ler stort när jag tänker på det. : ) Kan inte du skriva fem saker?! : D

2011-12-20 @ 16:42:19
URL: http://www.nogg.se/missu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0