min helg på Öland.

spenderade hela helgen hemma hos fina stina på öland, lärde känna färjestaden som är en förtjusande liten håla, gjorde öland köpstad och blev bortskämd med stinas goda matlagning OCH gosade med världens mysigaste kattunge Cosmos.

i fredags kollade vi på idol och sörjde att emil inte längre är kvar i tävligen men tyckte det var bra att linnie åkte ut, det gjorde inte så mycket. stina hade gjort sin paradrätt som var nått jox i ugn som man åt med tacochips och trots min skepsis var det gott. i lördags var vi ute och promenerade en sväng och jag fick köpt nya leggings eftersom mina enda hela par gick sönder när jag ramlade med cykeln, äntligen kan jag ha klänning igen. iallafall, när vi gick där på ölands köpstad så sa stina.
- men shiet, nu stänger systemet om tio minuter.
och båda två börjar rusa mot systembolaget, när vi kommer fram säger vi i kör:
- men skulle du ha nått eller?
- haha, nej..
- men nu måste vi ju handla eftersom vi sprang hit.
så då köpte vi några cider som vi kunde ha när vi kollade film på kvällen.
stina gjorde jättegoda kycklingrullar till middag och vi kollade äpplekriget när vi kom hem. underbar film. sedan ringde stinas kompis och ville gå ut, vi var ju inte så sugna och efter ett jäkla ältande vad vi skulle klä ut oss till isåfall (hade sjukt mycket bra ideer, blandannat att klä ut oss till varrandra och  per ländström)  så bestämde vi oss för stay home mums i usa, ohio. mjukisdress, viktoria secret linne, lockat hår, perfekt lagt makeup och bling bling. ingen fattade dock vad vi var utklädda till men stina fick sjukt mycket ragg. :P hehe.
och kvart över två bussen hem till öland var ju fruktansvärt mysigt, inte lika wild and crazy som kvart över två bussen hem till bokenäs men ändå. ;)



det var den fina helgen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0