idioter finns i alla städer.

hemtentatider. dvs, massor av kaffe och näsan i böckerna. hejdå fritid och hejdå socialt liv. iallafall tills på torsdag kväll.

imorse när jag skulle cykla till bibloteket tog jag min vanliga väg, mötte en bil som istället för att gå ut som en normal människa tyckte det var spännande och pröja mig av vägen. så upp på jag tvingades upp på trottoarkanten och föll platask i marken och skrapade upp båda knäna nått så brutalt. frutkansvärt irreterande och ont som utav bara helvete gör det. hoppas den personen i bilen, som inte stannade btw, mår fett bra över vad den åtstadkommit och lever gott med det resten av sitt liv.



för att trösta mig själv gör jag chili con carne och dricker julmust.

som jenny sa idag: du är inte dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0