plugg(hysteri)

Hade seminarium idag. vi diskuterade olika sociala problem utifrån en bok som heter perspektiv på sociala problem. spännande, synd att jag inte hann läsa den. så det har jag ägnat kvällen åt, är så trött att jag tror jag bokstavligt talat svimmar. har lyssnar på denhär låten nedan på repeat och tagit micropauser för att hålla motivationen uppe. fick tag i en gammal omtenta idag och panikar över den! om 10 dagar är det hemtenta dags och då skall jag helst ha läst alla böcker - resten som ett liv . får läggas åt sidan nu är det bara plugg som gäller. imorgon skall jag ha pluggdate med sofia på bibblan, hänga på låset klockan åtta är planen.


lite kvar att plöja igenom.. ja..


dehär med att studietiden är den roligaste perioden i ens liv känns i dagsläget som en fucking stor myt!
men nu skall jag sluta vara en bitterf*tta och gå och lägga mig. godnatt. lyssna på låten. den är underbar. punkt.



FB är översvämat av "Jaaaa, äntligen, gött!!!"
tydligen har sverige vunnit nån fotbollsmatch. yeye. heja dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0