PPUDAG/ITS OK TO BE GAY

Är riktigt trött nu, började tidigt imorgon och haft PPU-dag hela dagen. PPU betyder personlig och proffitionell utveckling och är ett obligatoriskt moment på socionomprogramet. Vi hade dramaövningar där vi inte fick prata och skulle flytta oss från ena änden av rummet till andra stående på stolar på ett långt led och utan att ramla i golvet - lättare sagt än gjort. Sedan delade vi in oss i grupper och en tjej sa; men gud de är ju du som har dendär ny i stan bloggen. HAHA! Fan vad är ju på väg och bli en riktig kändis. kanske inte, hon är antagligen min enda läsare, och syrran såklart.

Haft en helt underbar låt som jag nästan glömt bort på hjärnan hela dagen, vettefan hur jag kom på den men den är underbar. När min kusin var liten (han är ÅTTA nu) spelade jag den för honom hela tiden, för jag hoppades att han skulle både lära sig texten och budskapet men han ville bara spela spelo.



Nu om en stund kommer Jenny, Nathalie, Malin och Stina hit för en riktig mystjejkväll. Vi har köpt massa onyttigt och skall riktigt frossa framför IDOL! Men först så skall vi göra hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis.


Kommentarer
Postat av: Syster

Vill bara påpeka att lillkillen numera är åtta år. Puss

2011-10-14 @ 23:16:54
Postat av: Anonym

syster: förlåt kära du, det visste jag ju :) de växer upp så fort.

2011-10-15 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0