saker man borde.

idag har jag lärt mig en läxa. läsa studiehandleningen lite mer noga.
tydligen har vi seminarium imorgon eftermiddag som jag hade missat och inför detta skall vi läst sex kapitel i en bok jag inte, förens idag, har öppnat. har läst ett kapitel så får gå upp supertidigt imorgon och läsa de resterande fem. det blir slag på fingrarna med låna linjalen på mig. förhoppningsvis lär jag av mina misstag.

hann dock med ett besök på gymmet idag med fina syster stina.
jag är ledsen dock, för detta gymmet skall vara det bästa i stan
men ändå tycker jag inte det håller samma mått som mitt gamla gym i gbg.
men det funkar ju, dessutom så vann jag ju mitt gymkort där så har
egentligen ingenting och klaga på.
de har dock många spännande pass som jag är sugen på och testa.
och nu när jag är gräsänka igen undet de närmaste 28 dagarna
har jag massor av fritid att forma kropp och knopp på.

idag bjöd snälla Jenny och hennes Niklas på så god tacopaj. min favorit.
ibland har man det så jävla bra.
får bjuda tillbaka snart.
tusen tusen tack ni två! <3
Älskar verkligen att bli bjuden på middag.

Nu väntar sängen. vår nya säng från IKEA är så jävla överdjävligt go och sova i.
och fin är den med. God natt! <3 



och en annan fin sak jag har att se fram emot
den 19 skall jag fylla i min tatuering hos världens bästa Miryam.
och redan den 17onde kommer Therese hit och förgyller min tillvaro från GBG.
hon gör mig alltid så glad. och hon skall vara mitt mentala stöd
under tatueringen med så det känns mer än bra.
och att jag dessutom får tre underbara dagar tillsammans med henne
är nästan för bra för att vara sant.

dessutom är besök på hemmaplan i planeringstadiet.
saknar min lille dog, syster och bror och mamma såklart.
och min underbara förtjusande lilla kusin Rasmus.
han ringde mig häromdagen för att säga att han
saknade mig och att han älskade mig.
då brast mitt hjärta lite för det finns inget härligare än när barn
säger såna fina saker för barn ljuger inte - utan det kommer rent och ärligt ifrån hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0