hemma över helgen.



i fredags fick jag åka med en annan tjej som också skulle till västkusten, ca 5.5 timma i bil senare rullade vi in i Göteborg och det kändes så magiskt. Fick miljarder pussar av min karl som mötte upp mig på gatan och smal hade han blivit. Sedan åt vi på min absoluta favorit-thai på hörnet och jag blev aldelles gråtmild när jag tänkte på att det var min sista fredagskväll i lägenheten. att somna tätt omslingrade under ett och samma täcke kan man aldrig få för mycket utav.

på lördagen åkte vi till allum och fyllde på lite i killens garderob, sedan väntade svärmors goda mat och princesstårta till efterätt för att fira Patriks födelsedag. När vi kom hem, sent, bestämde vi oss för att göra det bästa utav kvällen och natten och drog ut i natten.

på söndagen tog jag tåget hem och grät nästan när göteborg rullade bort utanför fönstret, men visste att jag var på väg till kalmar som är jäkligt mysigt det med så det kändes ändå lite bra och på lördag flyttar min stora kärlek hit ner med så det är plus plus plus plus plus i kanten! det var den aldelles fantastiska helgen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0