"precis fyllda 20s paradise"

De senaste dagarna har varit ganska ångestfyllda, vi har haft vår första uppgift i skolan och redovisning. När vi igår var helt klara bestämde vi att fira lite genom att gå på VOLYM som hålls varje onsdag nu framåt på Harrys här i Kalmar.

Det var precis ingen skillnad från Harrys hemma, bortsett från en och annan i overall (då kom man in gratis) men det var småbrudar som satt och sura vid borden, hinkar med öl och cider, fuldans (och vissa som dansar översexigt..hm) och halvdrygt folk.

Men vi hade ganska kul ändå, men klockan tolv fick jag ont i magen som nästan alltid när jag dricker (även om jag drack två glas vin igår hemma hos Jenny), och jag fått en käftsmäll av en pojkvask på dansgolvet bestämde vi oss för att ta en kinakorv på larmtorget och sedan körde Jenny hem oss, det var himla snällt. Idag väntar plugg, skall läsa kurslitteratur och så skall jag cykla till affärn och handla mer hounung.



hemma hos jenny spelade vi mitt och syrrans favoritspel - sjuan
och jag vann så det var roligt. sedan förlorade jag i skitgubbe. men det var okej.


Kommentarer
Postat av: isso

Du har det så bra i Kalmar!

Saknar du inte götet?



Puss

2011-09-16 @ 00:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0