galnaste utgången

som alltid med Stina så slutar våra utgångar rätt episkt. började klockan 18.30 med bio på biostaden med Yasmine då vi såg american pie, reunion. den var faktiskt jäkligt kul, skrattade högt flera gånger. Sedan gick vi på för/mellanfest hemma hos min kompis Jennys kompis Kevin en stund och sedan hamnade vi på sjösjukan där anydaynow spelade, tror det är ett ganska lokalt band och de spelar typ indie/rock, och som alltid på sjukan så träffade man en massa härligt folk som man känner och det blev ganska mycket öl och agwa-shots och givetvis dans på borden (tydligen skall jag alltid dansa på borden sa bartendern). När sjukan stängde klockan ett så tänkte vi gå till krögers men det var för lång kö så efter en litet besök hos steet curch (där de bad för mig och stina) så gick vi till O'learys, men det är ju så sjukt tråkigt där. När de stängde klockan tre tog vi en kines-koov på lamtojet och sedan skulle vi gå hem.. men hamnade på efterfest istället och när jag cyklade hem var klockan åtta på morgonen och det var ljust ute.

sedan mådde jag dåligt i två dagar. aldrig mer. men man är bara ung once och kalmar fortsätter att överraska mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0